X
فرمولاسیون انواع شوینده صورت

فرمولاسیون انواع شوینده صورت

لابراتوار آرایشی مانیا در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی به پشتوانه تیم تحقیق و توسعه خود توانسته جایگاه خوبی در این صنعت در سال‌های اخیر کسب کند.
در سبد محصولات لابراتوار مانیا در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی ، محصولات شوینده صورت تنوع بسیاری دارند، در این سبد محصولاتی نظیر تونر ، میسلار ، میسلار واتر ، آرایش پاک کن بر پای سیلیکون ، محصولات پاک کننده آرایش بدون الکل ، محصولات پاک کننده آرایش بدون سیلیکون ، فوم های شوینده ، ژل های شوینده و محصولات پاک کننده بدون سولفات و... به چشم میخورد. تمامی این موارد و محصولات به تفکیک پوست خشک ، پوست چرب و پوست حساس هستند.
میسلار واتر پوست چرب که نمونه ای از آن که در بازار هست را میتوان به برند درمالوگ اشاره کرد.
تونر پوست چرب نیز نمونه ای از آن که در بازار هست و تولید صنعتی شده است را میتوان به برند درمالوگ اشاره کرد.
ژل شونده پوست چرب نیز نمونه ای از آن که در بازار آماده است و تولید صنعتی شده را میتوان به برند درمالوگ اشاره کرد.
همچنین گفتنی است با برند درمالوگ که همکاری نزدیکی با لابراتوار آرایشی مانیا دارد به زودی محصولات تخصصی پوست خشک و پوست حساس نیز روانه بازار خواهد شد،که تمامی فرمولاسیون‌های محصولات تولیدی برند درمالوگ در لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا فرموله شده است.
تمامی محصولات لابراتوار مانیا تست‌های حساسیت را پاس کرده‌اند، و از لحاظ پایداری و موارد دیگر مشکلی ندارند.

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

واحد طراحی

پروژه های رنگ سازی

فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون ریمل

فرمولاسیون بی بی کرم

فرمولاسیون ماسک مو

فرمولاسیون رژلب مایع

فرمولاسیون رژگونه

فرمولاسیون سایه چشم

فرمولاسیون پنکیک

فرمولاسیون رژلب جامد مات

مطلب قبلی آیا سولفات ها برای ما ضرر دارند؟
مطلب بعدی فواید سدر برای پوست و مو

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی