X
فرمولاسیون ماسک مو

فرمولاسیون ماسک مو

لابراتوار آرایشی مانیا به پشتوانه واحد تحقیق و توسعه خود ارائه دهنده فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است.
فرمولاسیون ماسک مو لابراتوار مانیا در دو نوع کلی بدون آبکشی و آبکشی می‌باشد که هر کدام از آنها دارای تنوع زیادی هستند،

از جمله فرمولاسیون ماسک مو آرگان برای موهای خشک و وز در دو نوع آبکشی و بدون آبکشی ، فرمولاسیون ماسک مو گندم حاوی پروتئین هیدرولیز شده گندم و روغن جوانه گندم برای موهای رنگ شده و آسیب دیده در نوع آبکشی و بدون آبکشی ، فرمولاسیون ماسک مو آبرسان جوجوبا برای انواع مو در دو نوع آبکشی و بدون آبکشی و فرمولاسیون‌های ماسک مو حاوی عصاره که دارای تنوع بالایی هستند از جمله ماسک مو حاوی عصاره انار ،ماسک مو حاوی عصاره مرکبات ، ماسک مو حاوی عسل ، ماسک مو پروتئینه و کراتین ، ماسک مو حاوی روغن زیتون ،ماسک مو حاوی عصاره بلک بری ، ماسک مو حاوی عصاره آلوئه‌ورا و ...


فرمولاسیون‌های ماسک مو لابراتوار مانیا بسیار مغذی بوده و فقط با یکبار مصرف شاهد تغییر و بهبود بافت مو خواهید بود،این فرمولاسیون تمامی تست‌های پایداری را در واحد تحقیق و توسعه شرکت پاس کرده و هم اکنون آماده ارائه آن به مشتریان عزیزمان هستیم.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و سمپل های آزمایشگاهی می‌توانید با لابراتوار آرایشی مانیا در ارتباط باشید.

 

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتنی

 

مطالب مرتبط :

فواید بلک بری

فواید بابونه

فواید روغن کنجد

فواید روغن جوانه گندم

فواید روغن زیتون

فواید روغن جوجوبا

فواید روغن هسته انگور

فواید روغن آووکادو

فواید عصاره انار

فواید آلوئه ورا

فواید روغن نارگیل

فواید روغن بادام

فواید روغن اسطوخودوس

فواید روغن آرگان

مطلب قبلی فرمولاسیون رژلب مایع
مطلب بعدی فرمولاسیون بی بی کرم

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی