X
فرمولاسیون بی بی کرم

فرمولاسیون بی بی کرم

لابراتوار آرایشی مانیا در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی با پشتوانه تیم تحقیق و توسعه خود توانسته جایگاه خوبی در این صنعت در سال‌های اخیر کسب کند.
یکی از محصولاتی که امروزه بسیار مورد استفاده است بی‌بی کرم می‌باشد که لابراتوار مانیا در واحد تحقیق و توسعه خود توانسته فرمولاسیون انحصاری خود را بسازد.
این فرمولاسیون سازگار با انواع پوست است و دارای SPF حداقل ۳۰ است،و به هیچ عنوان حساسیت‌زا نمی‌باشد.


این فرمولاسیون در دو نوع رنگی و سفید قابل ارائه می‌باشد. همچنین گفتنی است این فرمولاسیون سرشار از ویتامین‌های مورد نیاز پوست و روغن‌های مغذی برای پوست می‌باشد، که برخی از آنها به شرح زیر می‌باشد :
ویتامین C که باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شود، ویتامین E ، ویتامین B5 ، ویتامین A ، ویتامین K ، روغن جوانه گندم ، روغن جوجوبا و ...

همچنین در بازار کنونی به دلیل عدم وجود بی بی کرم با برندها این محصول میتواند یک محصول استراتژیک برای سبد محصولات شما باشد.


این محصول تمامی تست‌های پایداری را در واحد تحقیق و توسعه مجموعه پاس کرده و هم اکنون ما آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیزمان هستیم.


برای دریافت سمپل آزمایشگاهی و تست محصول می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

 

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطلب مرتبط :

بی بی کرم چیست؟

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

مطلب قبلی فرمولاسیون ماسک مو
مطلب بعدی فرمولاسیون ریمل

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی