X
فرمولاسیون رژلب جامد مات

فرمولاسیون رژلب جامد مات


لابراتوار آرایشی مانیا در بخش خدمات با تکیه بر دانش روز در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت گسترده دارد.


ارائه فرمولاسیون رژلب جامد مات با کیفیت فوق العاده از جمله خدماتی است که سال‌هاست لابراتوار مانیا انجام می‌دهد، این فرمولاسیون کاملا مخملی است و کیفیتی در حد کیفیت محصولات خارجی با برندهای معتبر جهانی را دارد. فرمولاسیون رژلب جامد لابراتوار آرایشی مانیا بسیار روان روی لب میشیند و دارای کاوری فوق العاده می‌باشد.

 

گفتنی است که لابراتوار مانیا تنها یک فرمولاسیون از رژلب ندارد و تیم تحقیق و توسعه لابراتوار مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی ابراهیمی توانایی تکمیل و اصلاح فرمولاسیون طبق نظر مشتریان خود را دارد. تمامی تست‌های پایداری فرمولاسیون‌های لابراتوار مانیا در واحد تحقیق و توسعه آن انجام شده و هم اکنون آماده ارائه آنها به مشتریان عزیزمان هستیم.
همچنین گفتنی است در خصوص این محصول لابراتوار مانیا در پروژه‌های رنگ سازی آن نیز با شرکت‌های دیگر همکاری می‌کند.


لابراتوار مانیا به مشتریان خود متعهد است از این رو هیچگاه برای پرزنت شرکت، نامی از مشتریان گذشته و فعلی خود نمیبرد. و شرکت‌هایی که خواستار همکاری با لابراتوار مانیا را دارنند می‌توانند برای تست کیفیت محصولات تولیدی مانیا با مجموعه در ارتباط باشند و نمونه‌های آزمایشگاهی را دریافت کنند.

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

فرمولاسیون رژلب مایع

درباره فرمولاسیون رژلب بیشتر بدانیم

رژلب , سرب و طلا و باورهای آن

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

مطلب قبلی اهمیت خواندن مطالب بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی
مطلب بعدی فرمولاسیون پنکیک

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی