X
فرمولاسیون سایه چشم

فرمولاسیون سایه چشم

لابراتوار آرایشی مانیا در واحد تحقیق و توسعه خود سالهاست در ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول است.
یکی از محصولاتی که از دیرباز این مجموعه توانسته با ارائه فرمولاسیون آن به مشتریان خود خدمت رسانی کند سایه چشم است.
این فرمولاسیون ضد آب بوده و هیچ گونه حساسیتی برای پوست ندارد و لابراتوار مانیا همواره در رنگ سازی این محصول نیز با پشتیبان و همراه مشتریان خود بوده است.
این فرمولاسیون تست‌های پایداری خود را در واحد تحقیق و توسعه مجموعه پاس کرده و هم اکنون آماده ارائه آن به مشتریان عزیزمان هستیم.
برای تست و دریافت سمپل‌های آزمایشگاهی سایه چشم لابراتوار مانیا می‌توانید با ما در ارتباط باشید.


ارائه فرمولاسیون آرایشی و بهداشتی توسط لابراتوار آرایشی مانیا.

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

 

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

فرمولاسیون رژگونه

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

مطلب قبلی فرمولاسیون پنکیک
مطلب بعدی فرمولاسیون رژگونه

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی