X
انجام پروژه های رنگ سازی

انجام پروژه های رنگ سازی

لابراتوار آرایشی مانیا در قسمت خدمات خود با تکیه بر دانش فنی و بهره‌گیری از نیروهای مختصص در لابراتوار خود در زمینه پروژه‌های رنگ سازی محصولات آرایشی و بهداشتی آماده همکاری با شرکت‌ها و تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی کشور می‌باشد.
رنگ سازی محصولاتی چون رژلب جامد ،رژلب مایع ، پنکیک ، کرم پودر ، رژگونه ، سایه چشم ، محصولات بهداشتی بر پایه آب مانند محلول‌های ضد عفونی و سرم‌های درمانی مو و ...

لابراتوار مانیا از سال‌های گذشته  تا به امروز توانسته با شرکت‌های بزرگ در انجام پروژه‌های رنگ سازی آنها همکاری و مشارکت کند،از این‌ رو تجربه و دانش لابراتوار مانیا می‌تواند به مجموعه‌های نوپا کمک رسانی کند.

 

مزایای همکاری با لابراتوار مانیا :
لابراتوار آرایشی مانیا با بهره‌گیری از افراد مختصص در لابراتوار خود به خوبی می‌تواند پروژه‌های رنگ سازی محصولات آرایشی و بهداشتی را انجام دهد و چندین سال تجربه خود را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار دهد. از دیگر مزایای همکاری با لابراتوار مانیا نیز می‌توان به قیمت‌های باورنکردی در انجام پروژه‌های رنگ سازی اشاره کرد.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا توانایی ساخت تمامی رنگ‌های پیشنهادی شما را برای تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد , از این‌رو لابراتوار مانیا آماده همکاری با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی در پروژه‌های رنگ سازی آنها است.

 

برای اطلاعات بیشتر و نوع همکاری می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت با لابراتوار مانیا در ارتباط باشید.

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی 

فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون بی بی کرم

مطلب قبلی تولید در ظرفیت خالی ریمل
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی