X
فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون کرم پودر

لابراتوار آرایشی مانیا در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی سالهاست فعالیت دارد،از این رو مجموعه مانیا در تیم تحقیق و توسعه خود توانسته است فرمولاسیون‌های خاصی از انواع کرم پودر از جمله کرم پودر معمولی ،کرم پودر گریم ،کرم پودر عکاسی ،کرم پودر آنتی آکنه (ضدجوش) ، کرم پودر‌های قطره چکانی و ... ارائه دهد. تمامی این فرمولاسیون‌ها دارای کاور و پوشش فوق العاده هستند. فرمولاسیون‌های کرم‌پودر لابراتوار آرایشی مانیا صد در صد ضدآب بوده و به هیچ عنوان حساسیت‌زا نیستند .


مجموعه مانیا فرمولاسیون کرم‌پودر خود را با رنگ سازی در ۳۰ رنگ پر فروش به مشتریان خود ارائه می‌دهد تا مشتریان نیازی به رنگ سازی نداشته باشند.
همچنین گفتی است فرمولاسیون‌های کرم پودر مجموعه مانیا دارای SPF حداقل ۲۰ هستند، که اگر مشتریان خواستار SPF بالاتری هم باشند واحد تحقیق و توسعه مجموعه ما طبق نظر و خواسته آنها فرمولاسیون را ارائه می‌دهند.

 

فرمولاسیون‌های کرم‌پودر لابراتوار مانیا جایگزینی مناسب برای محصولاتی نظیر بی‌بی کرم نوروا (اکتی‌پودر) است. در فرمولاسیون کرم‌پودر لابراتوار مانیا از مواد اولیه روز اروپایی استفاده شده است و بسیار سبک بوده , همچنین سال‌هاست این فرمو.لاسیون را در قالب ظرفیت خالی برای بسیاری از شرکت‌های آرایشی و بهداشتی تولید کرده است.


تمامی تست‌های پایداری فرمولاسیون های لابراتوار مانیا انجام شده و هم اکنون آماده ارائه آنها به مشتریان عزیزمان هستیم.


برای تست و دریافت سمپل‌های آزمایشگاهی فرمولاسیون‌ها می‌توانید با ما در ارتباط باشید. و یا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ به شماره 09125902757 درخواست خود را ارسال کنید.

آأرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

مطلب مرتبط :

فرمولاسیون پنکیک

مطلب قبلی فرمولاسیون ریمل
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی ریمل

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی