X
بعد از ماه ها همچنان شرکت داواخگر فعال نشده است.(آتش سوزی در کارخانه شرکت داواخگر)

بعد از ماه ها همچنان شرکت داواخگر فعال نشده است.(آتش سوزی در کارخانه شرکت داواخگر)

معاون عملیات سازمات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان، گفت: ۳۰ آتش نشان زنجان با تلاش همه جانبه و بی وقفه، حریق رخ داده در شرکت داو اخگر تولید کننده انواع مواد دارویی، بهداشتی و آرایشی را مهار و اطفا کردند.

ابوالفضل رستمی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ساعت ۱۶/۱۳ بعدازظهر دوشنبه، موضوع وقوع حادثه آتش سوزی در این شرکت تولیدی به سامانه ۱۲۵ آتشنشانی زنجان گزارش شد که بلافاصله آتشنشانان مستقر در ایستگاه های ۱، ۲، ۳، ۵ و ۶ به همراه خودروهای پشتیبان ازجمله خودرو تانکر آبرسان و امداد و نجات، عازم شهرک صنعتی شماره یک "اشراق" شده و با قریب به ۳/۵ ساعت تلاش و فعالیت بی وقفه حریق را مهار و اطفا کردند.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در سالن شماره چهار شرکت داو اخگر که کارگاه تولید اسپری خوشبو کننده هوا است اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: با توجه به وجود مواد قابل اشتعال فراوان در محل، شعله های آتش به سرعت درحال سرایت به سالن های مجاور (سه سالن)  بود که حضور و عملیات به موقع آتشنشانان، مانع از گسترش حریق شد.    

رستمی، افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و با دستور فرماندهی میدان و رعایت کامل اصول فرماندهی "ICS" و تشریح وظایف تیم های عملیاتی و با استفاده از چندین لوله آبدهی از ۲ بخش جبهه شرقی و غربی محل حادثه و از چهار جهت به کانون آتش نزدیک شده و به صورت تهاجمی به مبارزه با شعله های سرکش آتش که با گذشت ثانیه ها بر شدت آن نیز افزوده می شود پرداختند.

وی ادامه داد: فرماندهی میدان با کسب اطلاعات کامل و شناسایی نوع مواد در حال اشتعال متوجه وجود ۲ مخزن تحت فشار ۲۰۰۰ لیتری گازمایع، یک مخزن ۵۰۰ لیتری الکل و تعدادی مخزن تحت فشار ۲۰ لیتر گاز ازت، شده و بی درنگ ۲ جبهه دیگر ایجاد کرده و آتش‌نشانان نیز بنا به دستور از ۲ جهت اقدام به سرد کردن این مخازن حادثه آفرین کردند.

رستمی اظهار داشت: این آتش سوزی با توجه به سرعت عمل بالا و تلاش آتش‌نشانان حاضر در محل و بکارگیری لوله های آب پرفشار آتش نشانی، مهار و از سرایت حریق به سالن های مجاور و پیشگیری از انفجاز مخازن تحت فشار، سرانجام ساعت ۱۹/۳۰ اطفا کامل شد.

معاون عملیات سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: در این عملیات ۱۰ خودروی سنگین آتش‌نشانی بکارگیری شد و هیچگونه مصدومتی ناشی از حادثه آتش سوزی، متوجه ۳۰ آتش نشان حاضر در عملیات نشد.

این حادثه آتش سوزی موجب مصدومیت ۹ نفر از شاغلین در شرکت تولیدی داواخگر زنجان شد که گفته می شود سه نفر از آنان به تهران انتقال یافته و ۶ نفر مابقی نیز در یکی از بیمارستان های زنجان بستری بوده و تحت مداوا و درمان هستند. 

 

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا امیدوار است همچین اتفاقی برای دیگر شرکت‌های تولیدی رخ ندهد و همچنین شرکت داواخگر نیز هرچه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کند.

 

 این خبر توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

 

 منبع خبر-ایرنا

مطلب قبلی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای صورت
مطلب بعدی تولید مواد اولیه صنعت آرایشی و بهداشتی توسط شرکت‌های دانش بنیان

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی