X
فرمولاسیون سرم تخصصی پوست

فرمولاسیون سرم تخصصی پوست

لابراتوار آرایشی مانیا به پشتوانه واحد تحقیق و توسعه خود ارائه دهنده فرمولاسیون انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است.
فرمولاسیون انواع سرم‌های تخصصی صورت یکی دیگر از محصولاتی است که لابراتوار آرایشی مانیا در سال‌های گذشته توانسته در آن زمینه همکاری‌های گسترده با شرکت‌های تولیدی محصولات آرایشی و بهداشتی داشته باشد. فرمولاسیون این سرم‌ها شفاف بوده و دارای عملکردهای واقعی هستند و مواد اولیه استفاده شده در آنها با حساسیت بالا و دقت انتخاب شده‌اند، که در کنار عملکرد مطلوب دارای قیمت رقابتی هستند.

این سرم‌ها انواع زیادی دارند از جمله: سرم آبرسان ۲۴ ساعته ، سرم آبرسان هیالورونیک اسید ، سرم ضدجوش ، سرم پاک کننده آلودگی عمقی پوست ، سرم جمع کننده منافذ ، سرم رطوبت رسان ، سرم دور چشم ، سرم ضدقرمزی ، سرم ضد پف دور چشم ، سرم ویتامین سی ، سرم مولتی ویتامین ، سرم کنترل چربی و ...
همچنین گفتنی است این محصولات ضدحساسیت هستند و هیچ گونه حساسیتی روی پوست ندارند و تمامی این سرم‌ها تست‌های پایداری را گذرانده اند، و آماده تولید صنعتی می باشند .


واحد تحقیق و توسعه لابراتوار مانیا با مدیریت آقای سید حمیدرضا طباطبایی ابراهیمی آماده همکاری با شرکت‌های تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.


برای دریافت اطلاعات بیشتر و سمپل‌های آزمایشگاهی و همچنین ارائه فرمولاسیون آرایشی و بهداشتی توسط لابراتور آرایشی مانیا می‌توانید به قسمت تماس با ما مراجعه کنید .

آأرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

 

مطالب مرتبط :

واحد طراحی

پروژه های رنگ سازی

فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون ریمل

فرمولاسیون بی بی کرم

فرمولاسیون ماسک مو

فرمولاسیون رژلب مایع

فرمولاسیون رژگونه

فرمولاسیون سایه چشم

فرمولاسیون پنکیک

فرمولاسیون رژلب جامد مات

فرمولاسیون انواع شوینده صورت

مطلب قبلی فواید سدر برای پوست و مو
مطلب بعدی آزلائیک اسید چیست؟

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی