X
بلاگرهای آرایشی ایرانی

بلاگرهای آرایشی ایرانی

الناز گلرخ:
الناز گلرخ متولد سال 1364 و اسفند ماهی می باشد، او زاده تهران است و در رشته گرافیک (دانشگاه علامه امینی تهران) تحصیل کرده است. خانم گلرخ مدل و میکاپ آرتیست می باشد. او از جمله بلاگر های حوزه آرایشی کشورمان می باشد که در سال های اخیر به شهرت خوبی رسیده است و البته که انتشار ویدئو کلیپ "جاست فالو می" در کسب این شهرت بی تاثیر نبوده است. زمانی که الناز گلرخ در ایران زندگی می کرد، یک سالن زیبایی در تهران راه اندازی کرد. او در آن زمان فقط 20 سال داشت اما خیلی زود مشهور شد و افراد مشهوری از جمله: طناز طباطبایی و سحر دولتشاهی جزو مشتریان ثابت سالن او بودند. البته لازم به ذکر است که سالن الناز گلرخ هنوز هم زیر نظر خواهرانش فعالیت می کند.
الناز گلرخ در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می کند و با حمید فدایی، از مدل ها و بلاگر های حوزه فشن ازدواج کرده است.

گلرخ زمانی که ایران بود در یکی از مناطق تهران، سالن زیبایی زنان داشته و در پیج اینستاگرام اش به بلاگری در این حوزه می پرداخت که بعد از اجرای قوانینی در این خصوص محدود شدن فعالیت چنین پیج هایی، تصمیم میگرد تا به خارج از کشور مهاجرت کند که مقصد دوبی را انتخاب می کند و از آن پس مسیر حرفه ای کارش را دنبال می کند.

جذابیت چهره و استایل او، در جذب فالوورهای اینستاگرامی اش بی تاثیر نبوده و در حال حاضر صحفه او در اینستاگرام بیش از چهار میلیون فالوور دارد.

 

صدف بیوتی:
صدف مسائلی متولد 14 تیر 1368 در تهران ، بلاگر معروف و آرایشگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته شیمی از دانشگاه آزاد تهران شمال می باشد که با انتشار ویدیوهای آموزش آرایش با نام صدف بیوتی در فضای مجازی مشهور است صدف بیوتی را می توان سرشناس ترین بلاگر ایرانی در حوزه آرایشی و زیبایی خواند،زیرا که او همکاری رسمی با برند های بزرگی در این حوزه داشته و بارها در مراسمات بزرگی به عنوان مهمان رسمی آن ها دعوت شده است. صدف بیوتی و فعالیت او در این حوزه مورد تایید بسیاری از برند های معتبر بین المللی بوده است. یکی از نمونه تبلیغات جالب او برای شرکت هواپیمایی امارت بوده که وی به درخواست این شرکت، در طول پرواز اقدام به آموزش آرایش سریع و روزانه به سرنشینان هواپیما می کند. در حال حاضر صدف بیوتی ساکن آمریکا بوده و در صفحه مجازی خود بیش از سه میلیون فالوور دارد.

صدف بیوتی در پیج خود ارتباط خوبی با مخاطبان اش دارد و هر از چند گاهی ویدئوهایی از خود و خانواده اش منتشر می کند. او برای محصولاتی که تبلیغ می کند وقت گذاشته و قبل از تبلیغ آنها به خوبی محصول را بررسی می کند.

 

لیلی قالیچی:

دیگر بلاگر معروف ایرانی در حوزه لوازم آرایشی، لیلی قالیچی است که از ابتدا در شهر آمریکا به دنیا آمده و در همانجا سکونت داشته است. لیلی قالیچی در تولید محتوای صفحه خود حساسیت بیشتری به خرج داده و معمولا از سطح کیفی بیشتری برخوردار می باشد. لیلی قالیچی آموزش های بسیار خوبی را برای علاقمندان به این حوزه در پیج خود منتشر می کند.

 

شیوا صفایی:

البته که شیوا صفایی را با اغراق می توان در لیست بلاگر های حوزه بیوتی و فشن قرارداد، زیرا که پیج او بیشتر جنبه شخصی دارد، اما هر از چند گاهی به دلیل تعداد فالوور هایی که دارد، برای برندهای فعال در این حوزه تبلیغ می کند. یکی از خبر ساز ترین اتفاقات زندگی شیوا صفایی مربوط به ازدواج او با محمد حدید (پدر سلبریتی معروف جی جی حدید) بوده است. این ازدواج به دلیل اختلاف سنی بالا، بعد از مدتی با اختلاف رو به رو می شود و گفته می شود ازدواج شان به طلاق ختم شده است.

 

این مقاله توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

نویسنده : زینت شهبازبگیان

 

مطالب مرتیط :

تفاوت ماسک مو آبکشی و بدون آبکشی چیست؟

فواید هیالورونیک اسید

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

مطلب قبلی تفاوت ماسک مو آبکشی و بدون آبکشی چیست؟
مطلب بعدی فواید گل ختمی

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی