X
فواید روغن میوه گل رز

فواید روغن میوه گل رز

روغن میوه گل رز یکی از بهترین انواع روغن‌های طبیعی است که از میوه گل رز تهیه می‌شود و خواص فراوانی برای درمان استرس و بیماری های پوستی و همچنین سلامت پوست دارد.

روغن میوه گل رز حاوی مقادیر بالای ویتامین A، ویتامین C، ویتامین F، اسید های چرب ضروری مانند اولئیک اسید، پالمیتیک اسید، لینولئیک اسید و گاما لینولنیک اسید است.

 

روغن میوه گل رز منبع غنی از ویتامین C :

تصور می‌شود که ویتامین C موجود در میوه گل رز نسبت به پرتقال یا حتی لیمو ترش بیشتر باشد، ویتامین C خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و تحقیقات نشان داده که ویتامین C موجود در روغن میوه گل رز با کاهش آسیب‌های ناشی از نور ماورا بنفش خورشید خطر ابتلا به چین و چروک پوست را بسیار کاهش می‌دهد.

 

روغن میوه گل رز و درمان استئوآرتریت :

روغن میوه گل رز فواید ضد التهابی روغن میوه گل رز ممکن است با کاهش التهاب بدن، خطر ابتلا به بیماری استئوآرتریت را کاهش دهد.

 

روغن میوه گل رز منبع طبیعی لیکوپن :

لیکوپن یک آنتی اکسیدان است که به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند.

 

فواید روغن میوه گل رز برای پوست و مو :

روغن میوه گل رز حاوی مقادیر بالای ویتامین A، ویتامین C و اسید‌های چرب است که برای سلامتی پوست مفید هستند، که خطر ابتلا به آفتاب سوختگی را کاهش می‌دهد.
با کاهش چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می‌شود.

آکنه و جوش صورت را درمان می‌کند.

 

عوارض روغن میوه گل رز :
آلرژی و حساسیت

روغن میوه گل رز در برخی افراد ممکن است باعث آلرژی و حساسیت شود که با علائمی مانند راش یا کهیر، مشکل تنفسی، تپش قلب، سرگیجه، خارش چشم ها، خس خس سینه و شوک آنافیلاکسی بروز می‌کند.
که برای عدم بروز آلرژی می‌توانید قبل از مصرف محصولاتی که حاوی روغن میوه گل رز هستند تست حساسیت بگیرید،بارها درباره تست حساسیت محصولاتی که براب اولین بار می‌خواهید استفاده کنید صحبت کردیم،میتوانید قبل از مصرف آن محصول را کمی روی پوست دست خود زدید و تا ۸ ساعت صبر کنید اگر خارش ، جوش و یا التهابی به وجود نیامد میتوانید آن محصول را خریداری کنید و استفاده کنید.

 

این مقاله توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوردی و تنظیم شده است.

 

نویسندگان : سید حمیدرضا طباطبایی ابراهیمی ، زینت شهبازبگیان

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

 

مطالب مرتبط :
تغذیه مناسب برای مبارزه با چین و چروک
بهترین روش برای تامین رطوبت پوست
محصولات مراقبت از پوست
فواید روغن دانه میدوفوم
فواید روغن درخت چای

فواید روغن دانه چیا

انواع فرمولاسیون شامپو و تفاوت آنها

وظایف هیالورونیک اسید

مطلب قبلی فواید روغن دانه میدوفوم
مطلب بعدی فواید روغن دانه چیا

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی