X
آیا وزارت صمت برنامه ای برای واردات محصولات آرایشی دارد؟

آیا وزارت صمت برنامه ای برای واردات محصولات آرایشی دارد؟

مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت گفت: هیچ برنامه ای جهت واردات لوازم آرایشی و بهداشتی در دستور کار نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، آقای محسن صفدری در خصوص حل مشکلات کالاهای آرایشی و بهداشتی مانده در گمرک های کشور، گفت: برای بررسی وضعیت این کالاها با اولویت کالایی گروه ۲۷ که احتمال شمولیت ماده ۱۱ قانون مقررات صادرات و واردات برای آنها متصور است، جلساتی برگزار شده است. در این راستا باید اطلاق ماده ۱۱ این کالاها توسط مراجع ذیربط مورد بررسی قرار گرفته تا متعاقباً تصمیمات لازم اتخاذ و اعلام گردد.

مدیرکل دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تصریح کرد: (آقای صفدری)  به هیچ عنوان سیاست جدیدی برای تغییر گروه کالایی لوازم آرایشی و بهداشتی مدنظر ما نیست و سیاست مدیریت واردات و حمایت از تولیدات داخلی با قوت و جدیت ادامه دارد.

آقای صفدری اضافه کرد: همچنین با توجه به ممنوعیت‌های وارداتی، ثبت سفارش جدیدی برای تعرفه‌های شماره ۳۳۰۳۰۰۹۰ و ۳۳۰۵۹۰۱۰ جهت واردات کالاهای عطریات و ادوتویلت ها و همچنین فراورده‌های پاکیزگی و آرایشی مو (محصول نهایی) در حال حاضر قابل اجرا نخواهد بود.

وی در پایان گفت: هیچ برنامه‌ای نیز جهت واردات این کالاها در دستور کار نیست.

 

 این خبر توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

آتش سوزی در کارخانه تولید لوازم آرایش

تولید مواد اولیه آرایشی در شرکت های دانش بنیان

صدور مجوز برای واردات لوازم آرایش خارجی؟

کشف لوازم آرایش قاچاق در گرگان

 

منبع خبر-مهر

مطلب قبلی کشف لوازم آرایش قاچاق/محموله دو میلیاردی در گرگان
مطلب بعدی فواید هیالورونیک اسید

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی