X
کشف لوازم آرایش قاچاق/محموله دو میلیاردی در گرگان

کشف لوازم آرایش قاچاق/محموله دو میلیاردی در گرگان

گرگان- فرمانده انتظامی گرگان از کشف سه هزار و ۸۵۸ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد شیرازی اظهارکرد: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه فردی کالاهای آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق را در منزلی نگهداری کرده و به صورت یک شرکت پخش غیر مجاز اقدام به فعالیت می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی به واحد صنفی مورد نظر مراجعه که در بازرسی از این مکان صنفی تعداد سه هزار و ۸۵۸ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اقلام کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به معرفی متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی از مردم خواست: تا با حمایت از تولید ملی و تحریم کالای قاچاق به اقتصاد و سازندگی کشورمان کمک کنند.

 

لابراتوار آرایشی مانیا امیدوار است توایدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی کشور به گونه ای محصولات خود را تولید کنند که مصرف کنندگان دیگر نیازی به مصرف محصولات خارجی و قاچاق نداشته باشند.

 

 این خبر توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

آتش سوزی در کارخانه تولید لوازم آرایش

تولید مواد اولیه آرایشی در شرکت های دانش بنیان

صدور مجوز برای واردات لوازم آرایش خارجی؟

 

منبع خبر-مهر

مطلب قبلی آیا لوازم آرایش خارجی دوباره وارد کشور خواهد شد؟/ صدورمجوز ورود برای گروه ۲۷
مطلب بعدی آیا وزارت صمت برنامه ای برای واردات محصولات آرایشی دارد؟

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی