X
فواید روغن زیتون برای پوست و مو

فواید روغن زیتون برای پوست و مو

فواید روغن زیتون برای زیبایی پوست :

روغن زیتون به علت فواید زیادی که برای پوست دارد روغن زیبایی می‌نامند زیرا اسید های چرب روغن زیتون سلول ها را به صورت یکدست در کنار هم قرار داده و موجب ساخت عروق بیشتر در کنار سلول های پوستی می‌شود. افزایش خون رسانی به این سلول ها، پوست را صاف تر و درخشنده تر می کند. روغن زیتون از خشکی پوست جلوگیری کرده و رطوبت کافی را به پوست می‌رساند. روغن زیتون همچنین باعث کاهش چین و چروک و آثار ناشی از اشعه خورشید مانند تیره شدن و زبری پوست و می توان از آن به عنوان مرطوب کننده پوست دست و پا، صورت استفاده کنیم. از آنجایی که روغن زیتون ایرانی تیز داریم و از کیفیت قابل قبولی برخوردار هست ،شما به راحتی می توانید از محصولات ایرانی حاوی روغن زیتون خریداری کنید و اطمینان داشته باشید به دلیل قیمت نه چندان بالای روغن زیتون در آن محصول وجود داشته باشد.

 

فواید روغن زیتون برای تقویت مو :

روغن زیتون فواید فوق العاده‌ای برای مو دارد و امروزه از آن در ساخت بسیاری از شامپوها، روغن های حمام، لوسیون ها،صابون ها، روغن های ماساژ و محصولات مراقبت از ناخن و حتی برای درمان بیماری‌های ناخن از روغن زیتون استفاده می شود همچنین می توان از روغن زیتون برای تقویت ریشه مو استفاده نمود.


درمان شوره‌سر با روفن زیتون :
۲ تا ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون را با آب یک لیموترش را ترکیب کنید و بر روی پوست سر ماساژ دهید، اجازه دهید که ۲۰ دقیقه بر روی مو بماند و سپس با شامپو بشویید.

 

نرم کننده مو سر با روغن زیتون :
روغن زیتون حاوی مقادیر بالای ویتامین های آ، ای و آنتی اکسیدان می باشد که باعث می شود که موها نرم و شفاف شوند.

 

این مقاله توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

نویسندگان : سید حمیدرضا طباطبایی ابراهیمی , زینت شهبازبگیان .

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی
تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

 

مطالب مرتبط :

فواید روغن بابونه

فواید میوه بلک بری

فواید روغن هسته انگور

مطلب قبلی فواید روغن جوجوبا
مطلب بعدی درباره پروتئین هیدرولیز شده گندم هر آنچه که باید بدانیم

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی