X
تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

تولید در ظرفیت خالی کرم پودر

لابراتوار آرایشی مانیا در زمینه تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی سال‌هاست تجربه دارد، یکی از محصولاتی که از ابتدای کار با تکیه بر نیروهای مختصص در لابراتوار مانیا فرمولاسیون آن تهیه شد محصول کرم‌پودر با کاور بسیار بالا و SPF بیست بوده است.
کرم پودر‌های تولید شده در لابراتوار مانیا ماندگار و مات می‌باشد و تمامی تست‌های پایداری را در لابراتوار پاس کرده است. این فرمولاسیون بر پایه سیلیکون می‌باشد که روی پوست بسیار راحت و روان میشیند و بسیار سبک می‌باشد.
 همچنین رنگ سازی‌های انجام شده محصول کرم‌پودر در صد رنگ می‌باشد که می‌توانید رنگ‌های انتخابی برای استند و تولید انبوه خود را از بین صد رنگ انتخاب کنید. در پروژه تولید ظرفیت خالی کرم پودر لابراتوار مانیا با تکیه بر دانش فنی خود توانسته پاسخگو نیازهای مشتریان خود در سال‌های گذشته باشد. از این رو همکاران ما در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور می‌توانند با لابراتوار مانیا برای انجام پروژه‌های خود در ارتباط باشند.


لابراتوار آرایشی مانیا تولید ظرفیت خالی کرم‌پودر و پرایوت لیبل کرم پودر را با قیمتی رقابتی در اسرع زمان برای شما انجام می‌دهد.


فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی لابراتوار مانیا با توجه به دانش روز تهیه شده و از کیفیتی بالا برخوردار هستند،می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و سمپل‌های آزمایشگاهی با لابراتوار مانیا در ارتباط باشید.

 

لابراتوار آرایشی مانیا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.(تولید در ظرفیت خالی انواع ضدجوش.

 

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

 

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی / پرایوت لیبل تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی پنکیک

تولید ظرفیت خالی بی بی کرم

تولید ظرفیت خالی ضدآفتاب

مطلب قبلی انجام پروژه های رنگ سازی
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی انواع عطر و ادکلن

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی