X
تولید در ظرفیت خالی پنکیک

تولید در ظرفیت خالی پنکیک

لابراتوار آرایشی مانیا در لابراتوار خود فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی را تهیه و تست‌های پایداری آنها را انجام داده،از این رو آماده همکاری با دیگر شرکت‌های آرایشی و بهداشتی می‌باشد.
فرمولاسیون پنکیک لابراتوار مانیا ضدآب و بدون حساسیت است و از کیفیتی بالا برخوردار می‌باشد، همچنین این فرمولاسیون بسیار سبک و با پوششی فوق العاده می‌باشد.این فرمولاسیون مات و مخملی می‌باشد و مناسب عکاسی و گریم نیز می باشد. فرمولاسیون پنکیک لابراتوار مانیا دارای SPF 15 می‌باشد.


رنگدانه‌های مصرفی لابراتوار مانیا گرید آرایشی می‌باشد و هیچگونه آسیبی برای سلامت پوست مصرف کنندگان ندارد. لابراتوار مانیا برای تسریع در فرآیند تولید و سفارش مشتریان خود دویست رنگ پر فروش را رنگ سازی و نمونه سازی کرده است و مشتریان می‌توانند به راحتی رنگ بندی محصول پنکیک خود را از استند دویست رنگی لابراتوار مانیا انتخاب کنند.
لابراتوار مانیا آماده همکاری در تولید ظرفیت خالی پنکیک و فروش بالک پنکیک با شرکت‌های دیگر می‌باشد. تولید پرایوت لیبل پنکیک و ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.


تیم تحقیق و توسعه لابراتوار مانیا همواره کیفیت بالای محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده آماده همکاری با برند شما می‌باشد.

همکاری با لابراتوار مانیا مزایایی چون قیمت رقابتی ، محصولات تولیدی با کیفیت و در سطح استانداردهای بین المللی را برای شما خواهد داشت.

 

لابراتوار آرایشی مانیا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.

 

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

 

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی / پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی رژگونه

تولید ظرفیت خالی سایه چشم

مطلب قبلی تولید در ظرفیت خالی رژلب مایع
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی خط چشم

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی