X
تولید در ظرفیت خالی خط چشم

تولید در ظرفیت خالی خط چشم

لابراتوار آرایشی مانیا در لابراتوار خود فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی را تهیه و تست‌های پایداری آنها را انجام داده،از این رو آماده همکاری با دیگر شرکت‌های آرایشی و بهداشتی می باشد.
فرمولاسیون خط چشم لابراتوار مانیا ضدحساسیت است و از کیفیتی بالا برخوردار می‌باشد، همچنین این فرمولاسیون ضدآب بوده و ته نشین نمی‌شود‌. لابراتوار مانیا آماده همکاری در تولید ظرفیت خالی خط چشم و فروش بالک خط چشم با شرکت‌های دیگر می‌باشد. این فرمولاسیون از مواد اولیه خوب اروپایی تهیه شده و رنگ دانه‌های آن گرید آرایشی می‌باشند.
تیم تحقیق و توسعه لابراتوار مانیا همواره کیفیت بالای محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده و آماده همکاری با برند شما می‌باشد. تولید پرایوت لیبل خط چشم و تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

همکاری با لابراتوار آرایشی مانیا مزایایی چون قیمت رقابتی ، محصولات تولیدی با کیفیت و با سطح استانداردهای بین المللی را برای شما خواهد داشت.

لابراتوار آرایشی مانیا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه :استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

مطالب مزتبط :

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی / پرایوت لیبل تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی ریمل

مطلب قبلی تولید در ظرفیت خالی پنکیک
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی رژلب جامد

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی