X
تولید در ظرفیت خالی بادی اسپلش

تولید در ظرفیت خالی بادی اسپلش

لابراتوار آرایشی مانیا در زمینه تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با همکاری شرکت دریا شایگان و البته تکیه بر دانش فنی و بهره‌‍گیری از  نیروهای مختصص در لابراتوار خود فعالیت گسترده‌ای دارد. یکی از محصولاتی که لابراتوار مانیا در زمینه تولید ظرفیت خالی خدمات ارائه می‌دهد تولید انواع بادی‌اسپلش می‌باشد، که با توجه به نوع ظروف و حجم آنها با کارمزدهای مختلف این خدمات را ارائه می‌دهد.

بادی اسپلش های تولیدی لابراتوار مانیا تنوع بالایی دارنند از جمله آنها می‌توان به بادی اسپلش‌های رنگی و بی رنگ، بادی اسپلش‌های اکلیل‌دار ، بادی اسپلش‌های عطری و میوه‌ای ، بادی اسپلش‌های چند منظوره مانند بادی اسپلش آب‌رسان تخصصی ، بادی اسپلش نرم‌کننده تخصصی اشاره کرد. ( رنگ بندی بسیار زیاد برای محصول بادی اسپلش موجود است . )
کیفیت بادی اسپلش‌های تولیدی لابراتوار مانیا بسیار مطلوب بوده و با فرمولاسیون منحصر به فرد میتواند جایگاه برند شما را ارتقا بخشد.
بهره‌گیری از نیروهای مختصص در لابراتوار مانیا باعث شده که فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی این مجموعه بسیار با کیفیت و در عین حال با قیمتی فوق‌العاده قابل ارائه به مشتریان باشد. بادی اسپلش‌های لابراتوار مانیا با حساسیت بالا در خرید مواد اولیه و همچنین تجربه چندین ساله مجموعه تهیه و تولید می‌شود که باعث ماندگاری بالا و کیفیت بسیار مطلوب این محصول باشد. تولید پرایوت لیبل بادی اسپلش و عطر در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان با همکاری لابراتوار آرایشی و بهداشتی زیبا رویان نفیس.

لابراتوار مانیا آماده همکاری با برندهای مختلف در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با لابراتوار مانیا در ارتباط باشید.

لابراتوار آرایشی مانیا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی / (پرایوت لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی)

تولید در ظرفیت خالی انواع عطر و ادکلن / (پرایوت لیبل عطر و ادکلن)

مطلب قبلی فواید روغن دانه چیا
مطلب بعدی انواع فرمولاسیون شامپو و تفاوت آنها

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی