X
بی‌بی کرم چیست BB Cream

بی‌بی کرم چیست BB Cream

بی‌بی کرم یک محصول آرایشی و بهداشتی است که با مزایای مراقبت از پوست تهیه می‌شود که شامل آبرسانی ، خاصیت ضد پیری و محافظت از SPF است.

 

فواید کرم بی‌بی کرم :

بهترین توصیف برای کرم BB این است که یک محصول برای پوست شماست. در یک بطری ، از مزایای این کرم می‌توان گفت شما از دو یا سه محصول مختلف بهره‌مند می‌شوید.
این به این معنی است که شما نه تنها در وقت صرفه جویی می‌کنید ، بلکه در هزینه نیز صرفه جویی می‌کنید.

 

در اینجا سه ​​دلیل دیگر برای انتخاب یک بی‌بی کرم به عنوان پایه آرایش شما ذکر شده است:
چند وظیفه ای بودن و درمان‌های آن یک بخشی از کرم های BB  و از محصولات مراقبتی پوست هستند.
شما می‌توانید برای پوستتان از مزایای چندین محصول در یک کرم استفاده کنید.

کیفیت یک مرطوب کننده رنگی را با کیفیت یک مرطوب کننده ضد پیری و محصول مراقبت از پوست SPF ترکیب می‌شود.

 

از آنجا که کرم‌های BB می‌توانند حاوی یک کوکتل از مواد مفید مانند SPF معدنی با اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم ، اسید هیالورونیک تجمع دهنده پوست ، ویتامین ها و آنتی اکسیدان‌ها باشند ، محصولات و مواد استفاده شده بر روی پوست را کاهش می‌دهید و در وقت صرفه جویی می‌کنید.

 

روشن شوید و طبیعی به نظر برسید:
پوششی که با بی‌بی کرم بدست خواهید آورد طبیعی و مانند شبنم است ، هرگز سنگین نیست. بعلاوه ، شما می‌توانید کرم BB را با انگشتان خود به راحتی بزنید ، این محصول برای استفاده در آرایش بدون مشکلی به پوست جذب می‌شود. برای کسانی که به پوشش بیشتری احتیاج دارند ، بی‌بی کرم‌ها به اندازه کافی سبک هستند که می‌توانند زیر لایه پایه‌ای معمولی قرار بگیرند.

 

لکه‌ها و نقص‌ها را بدون تحریک بپوشانید:
اگر پوستی مستعد آکنه دارید و باید لکه‌های پوستی را پنهان کنید.  پوست شما می‌تواند از بی‌بی کرم بهره‌مند شود. مواد معدنی تسکین دهنده که اغلب در فرمولاسیون بی‌بی کرم یافت می‌شود برای درمان لکه‌ها مفید است. پوست مستعد آکنه از محصول سبک‌تری که به پوست اجازه می‌دهد نفس بکشد و همچنین از لیست مواد تشکیل دهنده کوتاهتر نیز بهره‌مند می‌شود. یک بی‌بی  کرم معمولی در داروخانه  می‌تواند حداکثر 40 ماده مختلف داشته باشد.

 

آیا بی‌بی کرم برای انواع پوست مفید است؟
بله ، بی‌بی کرم‌ها برای انواع پوست از جمله چربی ، خشک ، مستعد آکنه و ... مفید هستند.

 

اما چند نکته مهم وجود دارد که باید به آنها اشاره کرد:
اگر پوست چربی دارید ، قطعاً باید بی‌بی کرم  را با مواد مرطوب کننده انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که آبرسانی مناسب مورد نیاز پوست خود را دریافت می‌کنید.

 

بهترین روش استفاده از بی‌بی کرم :
می‌توانید از بی‌بی کرم به عنوان بخشی از برنامه روزمره خود استفاده کنید.

اگر پوست شما تمایل به چربی دارد ، ممکن است مرطوب کننده موجود در بی‌بی کرم کافی باشد. اما اگر پوستی نرمال یا خشک دارید ، ممکن است بخواهید قبل از بی‌بی کرم خود از مرطوب کننده استفاده کنید. بعد از هرگونه سرم یا مرطوب کننده اضافی ، بی‌بی کرم را روی پوست تمیز قرار دهید. برای استفاده از کرم از برس ، اسفنج یا انگشتان خود استفاده کنید.
اما سعی کنید از انگشتان خود استفاده کنید چون این محصول باعث گرم شدن می‌شود و اجازه می‌دهد راحت تر با پوست ترکیب شود.
بی‌بی کرم نیازی به پودر شدن ندارد ، اما ممکن است لازم باشد مناطق پنهان شده با کمی پودر تنظیم شوند.
اگر می‌دانید برای مدت طولانی در آفتاب خواهید بود ، محصول دارای SPF بالاتر را بگیرید.
مزیت مرطوب کنندگی ممکن است برای خشکی پوست کافی نباشد.


مصرف كنندگان با پوست خشك ممكن است انتظار داشته باشند كه اثرات مرطوب كننده  بی‌بی كرم پوست آنها را به میزان كمی مرطوب می‌كند ، اما ممكن است به یك مرطوب كننده اضافی نیاز باشد. برای رفع این مشکل ، یک لایه مرطوب کننده را زیر بی‌بی کرم استفاده کنید.

 

هنگام خرید بی‌بی کرم به دنبال چه چیزی باشیم؟
وقتی نوبت به مواد تشکیل دهنده می‌رسد ، اسید هیالورونیک و گلیسیرین هر دو ماده مرطوب کننده باعث آبرسانی به پوست می‌شوند.همچنین عصاره خیار و آلوئه‌ورا برای فواید تسکین دهنده و آبرسانی مناسب است.

اگر پوست چربی دارید ، به دنبال یک فرمول پایه آب باشید. اگر پوست شما بسیار چرب است ، بی‌بی کرمی که دارای خاک کائولن است ، استفاده کنید که به جذب روغن اضافی بدون تحریک پوست کمک می‌کند.

 

تست حساسیت :
قبل از خرید یک محصول ، توصیه می‌کنیم که مقداری از محصول را بر روی دست خود زنید و بعد از گذشت هفت الی هشت ساعت اگر سرخی یا خارش به وجود نیامد سپس محصول را خریداری کنید. از یک متخصص زیبایی نظر بگیرید تا بهترین نوع بی‌بی کرم را برای نوع پوست و رنگ پوستتان معرفی کند.

 

غذاهای کلیدی :
گنجاندن بی‌بی کرم در برنامه روزمره مراقبت از پوست شما یک روش ساده و در عین حال موثر برای افزودن رنگ به پوست است و در عین حال باعث مرطوب شدن و محافظت از صورت در برابر اشعه‌های مضر UV می‌شود. برای یافتن بی بی کرم مناسب با نوع پوست و رنگ پوست ، همیشه بهتر است با یک متخصص زیبایی یا آرایش صحبت کنید.

 

این مقاله توسط تیم تحقیقاتی لابراتوار آرایشی مانیا گردآوری و تنظیم شده است.

 

نویسندگان : سیدحمیدرضا طباطبایی ابراهیمی ، زینت شهبازبگیان .

 

ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

 

مطالب مرتبط :

کراتین چیست و فواید آن

نحوه صحیح استفاده از ماسک مو

مراحل استفاده از اسکراب

انواع فرمولاسیون شامپو و تفاوت آنها

انواع محصولات آرایشی و بهداشتی برای صورت

مطلب قبلی کراتین چیست و فواید آن
مطلب بعدی درباره فرمولاسیون رژلب بیشتر بدانیم

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی