X
فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی

لابراتوار آرایشی مانیا در بخش خدمات با تکیه بر دانش روز و استفاده از نیروهای متخصص در زمینه ارائه فرمولاسیون محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند.
همچنین لابراتوار مانیا خدماتی از قبیل عیب‌یابی خطوط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کارخانه ، ارائه مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی ، طراحی و مشاوره در بسته‌بندی و پکیج محصولات آرایشی و بهداشتی ، مشاوره در خرید مواد اولیه ، طراحی وب‌سایت‌های فروشگاهی و مشاوره در فروش محصولات آرایشی و بهداشتی در واحدهای دیگر خود با مشتریان همکاری می‌کند.

 

ارائه فرمولاسیون تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی :

فرمولاسیون کرم‌پودر برای پوست‌های چرب و خشک و انواع پوست , فرمولاسیون انواع شامپو سر و بدن , فرمولاسیون محصولات ریمل و خط چشم , فرمولاسیون بی‌بی کرم, ارائه فرمولاسیون پنکیک , ارائه فرمولاسیون انواع ضدآفتاب‌های رنگی و بی رنگ با تنوع بسیار بالا برای پوست‌های مختلف و همچنین spf هایی متفاوت تا spf 60 کاملا واقعی با برگ تاییدیه آزمایشگاه , فرمولاسیون انواع ضدجوش رنگی و بی‌رنگ , ارائه فرمولاسیون انواع کرم‌های تخصصی آبرسان و نرم‌کننده و مرطوب‌کننده با بافت‌هایی خاص و کرم‌های تخصصی پوست چرب صد در صد اویل‌فری (oil free) , ارائه فرمولاسیون رژلب‌های جامد و مایع در تنوع رنگی بسیار بالا و مدل‌های مات و مخملی و همچنین براق , ارائه فرمولاسیون رژگونه و سایه چشم , ارائه فرمولاسیون سرم‌های درمانی مو , ارائه فرمولاسیون ژل‌های شست و شو پوست , ارائه فرمولاسیون تونر و میسلار واتر‌های نخصصی برای انواع پوست , ارائه فرمولاسیون انواع کرم‌های تخصصی روز و شب و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی.

 

مزایای همکاری با لابراتوار مانیا :
لابراتوار مانیا نزدیک به یک دهه در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور فعالیت می‌کند و با سال‌ها فعالیت شبانه‌روزی خود توانسته جایگاه خوبی بین تولید کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی کسب کند، همچنین بهره‌گیری از نیروهای مختصص در لابراتوار مانیا باعث شده است که فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی مجموعه بسیار با کیفیت و خوش قیمت برای ارائه باشد. ارائه کلیه خدمات مشاوره‌ای در اسرع وقت حضوری و غیر حضوری , برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره واتس‌آپ 09125902757 با مدیریت لابراتوار آرایشی مانیا آقای مهندس طباطبایی در ارتباط باشید.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا در تمامی مراحل تولید (صفر تا صد) محصولات آرایشی و بهداشتی در کنار شما خواهد بود. افتخار لابراتوار مانیا این است که تا به امروز توانسته با بیش از ده شرکت آرایشی و بهداشتی بزرگ و معتبر کشور همکاری موفق داشته باشد.لابراتوار آرایشی مانیا همواره به حسن اعتماد و انتخاب خود توسط مشتریان و همکاران گرامی مفتخر بوده است.

 

برخی از شرکت‌هایی که در قالب مشاوره یا همکاری مشترک در زمینه فرمولاسیون محصولات خود با لابراتوار آرایشی مانیا همکاری داشته‌اند :

لابراتوار آرایشی و بهداشتی شمس

شرکت عماد آرا

شرکت کیمیا فراز گیتی

گروه آرایشی رایمند کیمیا جم

شرکت ماه بانوی زیبای پارس

شرکت لیماک تجارت جم

شرکت بهرخ سپند آریا

شرکت داواخگر

شرکت خورشید فناوران نفیس

 

ارائه فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشت :

تمامی فرمولاسیون‌های لابراتوار آرایشی مانیا کیفیتی فوق العاده دارند و تمامی تست‌های پایداری را گذرانده‌اند. همچنین در تمامی همکاری ها لابراتوار آرایشی مانیا فرمولاسیون هایی منحصر به فرد را برای همکاران ارائه می دهد تا همکاران لابراتوار در فروش محصولات خود دچار مشکل و تشابه با دیگر همکاران لابراتوار نشوند.


لابراتوار آرایشی مانیا آماده همکاری با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای مهندس طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

تولید در ظرفیت خالی عطر

واحد طراحی

پروژه های رنگ سازی

فرمولاسیون کرم پودر

فرمولاسیون ریمل

فرمولاسیون بی بی کرم

فرمولاسیون ماسک مو

فرمولاسیون رژلب مایع

فرمولاسیون رژگونه

فرمولاسیون سایه چشم

فرمولاسیون پنکیک

فرمولاسیون رژلب جامد مات

فرمولاسیون سرم تخصصی پوست

فرمولاسیون انواع شوینده صورت

 

مطلب قبلی تعاریف مدیریتی
مطلب بعدی محصولات

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی