X
تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب

تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب

لابراتوار آرایشی مانیا تولیدکننده در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی می‌باشد. فرمولاسیون ضدآفتاب لابراتوار مانیا بسیار روان و خاص بوده و بسیار سبک روی لب میشیند. ضدآفتاب تولیدی لابراتوار مانیا از SPF 30 شروع شده و طبق نظر مشتریان قابل ارتقا می‌باشد.
ضدآفتاب لابراتوار مانیا از مواد اولیه مرغوب اروپایی ساخته می‌شود. و برای ضدآفتاب رنگی از رنگدانه‌های گرید آرایشی استفاده می‌شود و هیچگونه آسیبی به سلامت مصرف کنندگان نمیزند.  همچنین رنگ سازی‌های انجام شده محصول ضدآفتاب رنگی در صد رنگ می‌باشد که می‌توانید رنگ‌های انتخابی برای استند و تولید انبوه خود را از بین صد رنگ انتخاب کنید. در پروژه تولید ظرفیت خالی ضدآفتاب سفید و رنگی لابراتوار مانیا با تکیه بر دانش فنی خود توانسته پاسخگو نیازهای مشتریان خود در سال‌های گذشته باشد. از این رو همکاران ما در صنعت آرایشی و بهداشتی کشور می‌توانند با شرکت مانیا برای انجام پروژه‌های خود در ارتباط باشند. تولید پرایوت لیبل ضدآفتاب و تولید در ظرفیت خالی ضدآفتاب(تولید قراردادی ضدآفتاب) در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

ضدآفتاب‌های تولیدی مجموعه مانیا با کاوری بسیار بالا جایگزینی مناسب برای کرم‌پودرهای روزانه مصرف کنندگان است.


لابراتوار آرایشی مانیا تولید ظرفیت خالی ضدآفتاب را با قیمتی رقابتی در اسرع وقت برای شما انجام میدهد.

 

فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی شرکت مانیا با توجه به دانش روز تهیه شده و از کیفیتی بالا برخوردار هستند،می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و سمپل‌های آزمایشگاهی با لابراتوار مانیا در ارتباط باشید.
 
شرکت مانیا تجارت جم تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.

 

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

 

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی بی بی کرم

تولید ظرفیت خالی کرم پودر

مطلب قبلی تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی سایه چشم و پالت آن

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی