X
تولید در ظرفیت خالی ماسک صورت و اسکراب

تولید در ظرفیت خالی ماسک صورت و اسکراب

لابراتوار آرایشی مانیا با تیکه بر دانش تیمی خود در واحد تحقیق و توسعه و همچنین بهره‌مندی از نیروهای متخصص خود در سال‌های اخیر توانسته فرمولاسیون‌های محصولات آرایشی و بهداشتی منحصر به فرد خود را برای تولید در ظرفیت خالی آماده سازی کند.
فرمولاسیون اسکراب لابراتوار مانیا بدون حساسیت است و از کیفیتی بالا برخوردار می‌باشد، همچنین این فرمولاسیون بسیار سبک و فوق العاده می‌باشد. در فرمولاسیون اسکراب لابراتوار مانیا از خاک رس استفاده شده است و حاوی ویتامین C و ویتامین E می‌باشد. اسکراب‌های لابراتوار مانیا شفاف کنندگی بالایی برای پوست بعد از اولین مصرف به ارمغان می‌آورد.
دانه‌های اسکراب مصرفی لابراتوار مانیا گرید آرایشی می‌باشند و صد در صد طبیعی هستند تا هیچگونه آسیبی برای سلامت پوست مصرف کنندگان نداشته باشند.
این فرمولاسیون تمامی تست‌های پایداری را پاس کرده و آماده تولید با برند شما در ظرفیت خالی هستیم. تولید پرایوت لیبل اسکراب در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.
تیم تحقیق و توسعه مانیا همواره کیفیت بالای محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده آماده همکاری با برند شما می‌باشد.

همکاری با لابراتوار مانیا مزایایی چون قیمت رقابتی ، محصولات تولیدی با کیفیت و در سطح استانداردهای بین المللی را برای شما خواهد داشت.
و همچنین استفاده از فضای تولید نامحدود لابراتوار مانیا برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

 

لابراتوار آرایشی مانیا تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی در ظرفیت خالی.

 

آدرس لابراتوار تهران : میدان آرژانتین , خیابان وزرا , خیابان بیستم , پلاک 27 , واحد اول

آدرس کارخانه : استان قم ، سلفچگان ، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان ، خیابان بازرگان ، بازرگان ۳ ، شماره ۱۵۸ (شرکت زیبا رویان نفیس)

 

میتوایند برای ارتباط با مدیریت لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ اقدام نمایید.

شماره تلفن برای ثبت درخواست از طریق واتس‌آپ : 09125902757

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با مدیریت آقای سیدحمیدرضا طباطبایی آماده خدمت‌رسانی به همکاران ارجمند در صنعت آرایشی و بهداشتی می‌باشد.

 

مطالب مرتبط :

تولید ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی

تولید ظرفیت خالی لوسیون بدن

مطلب قبلی درباره فرمولاسیون رژلب بیشتر بدانیم
مطلب بعدی تولید در ظرفیت خالی لوسیون بدن

درباره ما

لابراتوار آرایشی مانیا با گسترش و تکمیل کادر خود در واحد تحقیق و توسعه توانسته است در سال‌های اخیر جایگاه خوبی در صنعت آرایشی و بهداشتی پیدا کند. لابراتوار مانیا همواره کیفیت محصولات تولیدی در سطح استانداردهای جهانی را سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در این راه در عرصه‌های جهانی نیز به زودی نام ایران و مانیا را ببینیم.

لابراتوار آرایشی و بهداشتی مانیا با همکاری شرکت زیبا رویان نفیس آماده همکاری تولید در ظرفیت خالی خطوط خود با سایر شرکت‌ها می‌باشد.

تولید در ظرفیت خالی تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در منطقه ویژه آزاد اقتصادی سلفچگان.

لابراتوار آرایشی مانیا ارائه دهنده فرمولاسیون‌های انحصاری محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین همکاری در زمینه تولید در ظرفیت خالی محصولات آرایشی و بهداشتی با تمامی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی.

 

شبکه های اجتماعی